Haru biru bersama Elyn dan Arin


Tudiaaaaaaaaaaaaaaaa...
Inilah dua blogger terkemuka yang aku jumpa ahad lepas.. Perghhh! Tokey kedai mamak tu pun pening kepala tengok betapa haru birunya keadaan masa tu... Hahahaha.. Kecoh!
Pagi tu awal2 pagi aku dah mandikan bebudak ni. Tak pernah mandi pepagi buta pada hari ahad okay.. Tapi pagi tu gigih bangun pagi sebab nak jumpa Elyn dan Arin..
Mama tak sihat, so tak dapat nak bawak dia. Terpaksa bawak Shameera utk jadi teman Qila.. Huhuhu..
Ariq macam biasa sgt behaved masa Mummy makan dan berbual.. Dia sedikit cranky bila dah nak balik sbb time tido dia..
Dia pun heran apesal le hari ni pepagi buta dah kuar berjalan...... Huhuhu
Tadaaaaaa... 1st time aku jumpa Elyn, Mr Teddy dan Wafiq.. Heuheuheu.. Wafiq sangat pandai pose okay... Pantang nampak camera, mesti senyum.. Sgt gud boy.. Kalau anak aku?? Jangan kau harap nak sengih depan camera... :P
Tapi masa ni dia nanges keluar air mata... Sayuuuuu betul hati dia... Sebabnya????
Mummy dia dukung Ariq.. Dia jeles bebetul okay sampai kuar air mata.. Tapi bila suruh senyum depan camera TETAAAAPPPP senyum... Hahahahaha..
Suka aku tgk gambar ni.. APekah motifnya si Elyn gi posing bersama suami si Arin sambil memegang anak aku si Ariq??? Kihkihkih.. Macam satu keluarga le pulak... Hahahahahaha..
Actually nak tunjukkan TIGA orang BOTAK tu.. Nguehehehehe...
Qila pun memula behaved sebab duk layan roti telur. Sedap agaknye ataupun dia mmg lapar. Sampai licin roti telur dgn air milo dia kerjakan....
Tapi bila masing2 dah turun dari kerusi, hamik kaaauuuu... Suara jantan aku pun keluar.. Nak amik gambar ramai2 sikit punya kecoh. Satu kedai mamak tu pandang kitaorg.. Aku terpaksa pegang kepala Qila macam tu supaya dia tak terlepas lari tempat lain.. Wakakakaka.. Kejam gila..
Hahaha.. Wafiq plak tanak bergambar sebab dia nak main lari2.. Hehehe.. Ariq plak aku lupe nak suruh pandang camera.. Memang haru biru nyah.. Arin jugak yg menten senyum keriangan.. Heheheh
Ni ja yang the best boleh captured.. Hehehehe.. Wafiq siap lentuk kat aku masa bergambar tapi tak sempat nak captured..
Jadinya, aku jadi macam syok sendiri dalam gambar ni.. Ngueheheheh..
Lagi gambar kat facebook... :)
So Elyn, thanx ek sudi kuar minum dgn kitaorg.. Arin thanx gak.. Sape yang bayar makan aritu ek?? Dah kelam kabuts sbb Qila dah berebut stroller dgn Wafiq, so tatau sape yg bayar... Qila kedekut betul.. Wafiq baru pegang stroller tu dia dah nangis.. Haritu dia macam takde mood nak berkawan sbb dah ngamuk nak tido! Haih.. Macam2 hal...
So, the moral of the story, jangan keluar waktu nap time anak2... Keluar time diorg dah puas tido dan kenyang! Haaaaaaaaaaaa... :P
~Mummy AqilaIzzara & AriqIsyraf~

0 ngomelan:

 

Dari hati turun ke blog ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Inspiração: Templates Ipietoon
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado)