Gadis bertuah manalah yg akan berkahwin dgn mamat ni:-


Patutlah Mama sangat choosy memilih calon isteri utk adik aku tu... Skrg aku faham.. Bagaimana hati seorg ibu yg sangat susah nak lepaskan anak lelaki kesayangannya utk berkahwin dgn perempuan pilihan hatinya... JELESSSSSSSSSSSSS hokay... Sangat jeles...
Siapalah nanti gadis pilihan Ariq nanti ek??? Adekah lemah lembutttttt, pemalu macam Mummynye?? Nguahahahaha...

Adekah gadis itu gedik merenyam mcm staff nurse yg sedang bercouple dgn adik aku skrg ni??? Haih...

20 tahun akan dtgsudah tentu Ariq akan punye gf.. Pilihan hatinya, dan dia akan mula memberi sepenuh kasih sayang pd gf dia tu.. Aku sbg Mummynye tentu akan rasa terpinggir dan sangat jeles... Itu yg Mama rasa skrg okay... :P

Tambah2 lagi bila gf anaknye itu memanggil anaknye dgn gelaran 'sayang' dan memicit2 kepala anaknye di depan matanya sendiri sedangkan mereka tu bertunang pun belum lagi.. Membahasakan dirinya sebagai 'baby' sedangkan nikah pun belum tentu lagi... Tak ke GEDIK tu nyah???????!!! Orang lain pun bercinta nyah oi..

Adik aku biasa2 je, tapi dia yang lebih2.. Dahle panggil aku dgn nama ALONG! Dan suruh Qila panggil dia KAKAK!!! WTF!~

Eh... Tetiba... Nantilah aku buat satu entry khas pasal gf adik aku tu.. So Laila, take note ye.. Huhuhu... Sangat geram ni okay...
Back to the story.. Ni ha.. Anak bujang aku dah boleh pakai seluar kakak dia ni... Qila pakai seluar ni masa umur dia 8 bulan... Tapi Ariq baru 3 bulan pakai suar ni dah ketat okaaaaaayyy.. Ketat tang pinggang tapi labuh mmg labuhlah.. Size seluar ni aku tak ingat.. 12months above kot..

Ariq ni actually tak gemok mana pun.. Tapi tatau kenapa suar ni boleh ketat utk dia.. Adekah seluar jenama Baby Kiko ni telah mengecut??????? Maybe lah kot. Inile untungnya anak rapat2 ni.. Kebanyakkan barang2 Qila Ariq boleh pakai. Takle nampak old fashion sangat sbb baru je beli tahun lepas kan.. So, still up to date gituh..
Oooouuuwww.... Sangat bangga Mummy tgk Ariq pakai suar ni.. Handsome dan manisssssssssss sangat muka Ariq.. Hehehe.. Cepatnye membesar.. Tak puas Mummy gomol2 bau baby Ariq.. Skrg Ariq dah tak bau baby dah.. Dah bau anak teruna dah.. Nanti suruh Daddy belikan perfume macam Daddy belikan utk kakak ye sayang??????

Janganle cepat sangat besar sayang... Tak puas Mummy main2 dgn Ariq.. Nanti kalau Ariq cepat sangat besar, Mummy akan rindu pada bau baby Ariq.. Nanti Mummy teringin pulak nak ada baby lagi pulak.. Sadis tuuuuu... Ariq jangan besar cepat2 eh??? Huhuhu...

Qila janganle sedih plak baca ni... Qila paling Mummy sayang. Tapi Mummy sayang Qila as anak perempuan... Ariq pulak Mummy sayang as anak lelaki.. Sama rata je.. Kalau Qila dapat 100, Ariq pun dapat 100 gak...:)

Herrrmmm... Oklah, nak sambung buat minit ni.. Aku terpaksa EL esok (arinile sbb entry ni auto publish) sbb nak bawak Mama gi berubat kampung.. Teman2 opis yang membaca blog ku ini, pls cover line dgn boss ek.. Huhuhu.. Aku EL bukan sbb lakiku dah balik ye.. Dia tak tipon2 lagi, entah bilanye dia sampai Msia aku pun tatau.. Esok aku kejelah ek, nanti kite kuar makan pagi sesama ye... Huhuhuhu...

En. Akmal, iye iye.. Nanti siap minit tu sy email En. Akmal ek... Jgn risau, sy ni 24hrs access dgn internet.. Pas keje kat saya online jeghs... Nanti sy siapkan.. Huhuhu... Kelasssss kalau ari2 mcm ni... E-working gituh.. Berbuluuuuuu je kaklong nanti.. Hahahaha..

Dah dah.. Gi sambung buat keje.. Babap kang..

~Mummy AqilaIzzara & AriqIsyraf~

0 ngomelan:

 

Dari hati turun ke blog ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Inspiração: Templates Ipietoon
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado)