Tolong aku


Terkejut aku mendengar keputusan ujian dr mulut doktor. Ini betul macam dara ma tv ok... Aku tatau aku nak sedih atau takut.. Takut mati?? Takut pasni tak boleh jalan lagi???

Serius sangat ke sakit aku ni... Haih..

Bila doktor cakap aku tatau nak tanya apa.. Bila tak tanya ape tu satu benda aku tak faham dan tak clear.. So, kenalah tunggu 22 July ni utk jumpa dengan pakar. Maybe masa tu aku boleh tanya dengan lebih lanjut..

Ceritanya begini... Masa aku ngandungkan Ariq kan aku disahkan kena hypothyroid.. So last few weeks aku buat ujian patologi, nak cek sama ada ade sel kanser tak kat leher aku yang bengkak ni... Jawapanya, ADA...... So kena operate untuk buang semua sel tu.. Kalau tak nanti takut ia merebak ke tulang.. Macam bahaya, tapi aku tak pernah rasa sakit atau ada sindrom2 yang seperti doktor tanya... Tu yang pelik tu... Tapi, zaman skrg ni sakit tak kenal usia.. Budak 21 tahun pun boleh kena heart attack.. Seram kan...

So, maybe aku akan kena operate dalam masa terdekat ni.. Kat mana dan siapa yang akan operate, aku belum decide lagi... Kena fikir dan bincang betul2... Aku sangat blur......... Tatau mana jalan perlu aku pilih kerana aku pun tatau sel kanser yang ada kat leher aku ni stage berapa sebab kena buat test lagi....

Korang tau tak syndrome hypothyroid.. Yang mana terdapat sel kanser di dalam benjolan di leher tu..... Apa patut aku buat??

Tolong aku..

0 ngomelan:

 

Dari hati turun ke blog ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Inspiração: Templates Ipietoon
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado)