Herm..


Mari membebel sebelum suami datang menjemput dengan lambat sekali.......

Haih.. Susah betul aku bila nenek berebut kasih sayang cucu ni..... Depress sangat ok.. Mama rindu cucu, Mak pun rindu.. Belum sampai seminggu aku duduk umah Mak, Mama dah merajuk....

Bi baru balik seminggu... Belum puas dia makan masakan mak dia.. Mama lak majuk2 sebab aku duduk umah mertua lama sangat... Nak buekkkk macam manooooo.. Den bukan ketua rumah.. Kena ikut kehendak suami.. Dah dia nak duduk situ..

Haih..

Mama ni kuat sangat merajuk.. Tensyen aku.. Malas nak pujuk sebab aku sendiri pun bukan jenis kaki ampu atau membodek.. Even dgn bos ataupun mak sendiri... Aku rasa malas..

Rasa letih, rasa bosan... :P

So, malam ni terpaksa le balik Klebang.... Kalau tak kang lagi melarat dia punye rajuk..

Nak balik Klebang, kena dulu singgah mana2 beli lauk.. Rumah tu kosong benderang..

Leceh ar.. Dahle bebudak tu kaki tido awal..

Fed up.. :P

1 ngomelan:

lel on July 14, 2010 at 1:39 PM said...

susah gak ek dok dekat2
ingatkan senang

 

Dari hati turun ke blog ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Inspiração: Templates Ipietoon
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado)