Pekan wannabe.. huhu


Hahahaha... Gelak dulu...

Semenjak Ariq dihantar umah mak ngah ni, mak ngah dah tak pakaikan Ariq barut mcm aku pakaikan tu.. Dia kata dah kecik sgt, dia mintak beli barut besar. So aku korek2 almari, terjumpa barut gantung ni..
Hehehehe.. Barut ni Qila punye dulu. Pakai masa gi UK tahun lepas.. Yelah, masa tu dia baru 8 bulan, takde long john, so pakai barut utk elak sejuk beku.. Huhuhu..

So, aku bg mak ngah barut ni utk Ariq pakai, tp pakai mlm aje... Elak sejuk...

Sungguh lawak okay bila tgk Ariq pakai barut tu.. Sebijik mcm Pekan dlm cerita Batu Belah Batu Bertangkup.. Huhuhu.. Dahle rambut dah nak serupa dah.. :P

Tgk tu, posing pegang lutut ala2 laksaman cheng ho gituh..
Dia mmg happy je kalau nampak camera.. Heuheuheu..
Posisi belakang... Fuyooooo seksi tak??
Mari bogelkan diaaaaaaaaaaa...!

Apa??! Sangat kampung bila pakai barut ni??

Korang nk cakap kampung pun cakaplah..

Janji anak aku tak kembung... Janji malam dia tido lena..

Yang paling penting, aku ni, tak kena berjaga & cukup tido.. Heuheuheuheuheuheu...
Geget ketiak Ariq!!!!!!!!!!!!!!!!!
Posing gedik dua beranak.. Susah nak candid Ariq ok.. Dia mesti nak pandang camera.. Hehehehe.. Poser ni budak.. :P

~Mummy AqilaIzzara & AriqIsyraf~

0 ngomelan:

 

Dari hati turun ke blog ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Inspiração: Templates Ipietoon
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado)