Metrojaya Warehouse Sales...


Kali kedua pergi.. Habis gak duit.. Huhuhu..

Aku gi dgn opismate masa lunch break tadi..
Ni hasilnye... Kami tgh sort baju2 yang nak.. Sebab masa pilih tu main kaut je yg mana berkenan di mata...

Tapi mostly semua aku nak.. Semua murah2..

Tshirt Ariq just RM5-6, baju tido RM10.. Rompers RM9.. Tak ke murah tu??

Gown Qila just for RM35 brand Pooh ke ek?? Tak ingat tapi cantheeekkkk.. Aku nak amik gambar tp semua baju2 dalam kereta.. Suka sangat.. Baju tido pulak dpt RM12 sepsg.. Brand pooh kot tak silap aku..
Kami sort baju2 tu sambil bersila kat tepi dewan MITC ni... Lantak le org nak cakap ape.. Yang tanak main campak je.. Kureng asam jawa betul.. Muka masing2 dah mcm ikan masin sbb pagi tadi sibuk kemas opis, tghari lak gi tawaf warehouse ni.. Tak ke penat tu...
Memang berbaloi buat stok baju utk anak2.. Walaupun tgh bulan takde gaji ni, ramai betul yang serbu warehouse sales ni..
Ni aku punye.. Yg belang2 purple tu Ashworth tshirt utk laki terchenta.. Kena cover line maaa.. dah habiskan duit dia utk shopping, kenalah beli selai dua baju utk dia.. Amik ati maaarrr...

Yang pasti, balik kang mesti Mama bising.. Minggu ni aje dah beli berpuluh2 helai baju Ariq dan Qila... Huhuhuhuhu...

Terpaksa sembunyi2 nak bawak masuk rumah. Ngeee...

Pada sape yg tak pergi.. Rugi wooooooooo... Huhuhuhu..

~Mummy AqilaIzzara & AriqIsyraf~

0 ngomelan:

 

Dari hati turun ke blog ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Inspiração: Templates Ipietoon
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado)