Mamat ni kalau dah tido....


Memang betul2 TIDO..............
Dah tak ingat ape dah.. Kalau kucing geget kaki dia pun dia tak kisah.. Janji aku dapat tidoooo.. Katanye...
Molot tu mmg tak reti nak tutup.. Almaklumle baru pas netek ni.. Bantal ijau yg besar tu actually tpt aku landing masa Ariq netek sblm dia tido tu... Ariq kalau netek, memang menyondol2.. Last2 bantal dia kemana, kepala dia kemana....
Alaaaahhhhhaaaiii.. Rasa nak lempang2 pun ada budak ni... Aku sayang sangat dia ni.. Dia nilah hero aku, hero dari darah daging aku sendiri.. Dunia dan akhirat.. Esok2 aku dah mati, dia ni lah yang akan bacakan yassin untuk aku suatu hari nanti...
Macam manalah org boleh tergamak buang anak, pijak dan sepak budak sekecil ni ek??? Haih.. Kalau tanak, bagi le kat aku.. Ramai kwn2 aku nak baby tapi tak dapat2...

Ariq sangat manja... Qila pun sangat manja... Bila kadang2, dua2 nak bermanja dengan aku dalam waktu yang sama, aduhaaaaiii sukarnye nak membuat pilihan.. Aku sedaya upaya ingin membahagi sama rata kasih sayang dan perhatian aku pada dua anak yg masih kecil ni... Tapi apekan daya..

Paling aku mahu, untuk cuba buangkan rasa baran dalam diri ni.......

A'qila.. Ariq.. Mummy sayang sangat kamu berdua nak.. Kamulah syurga di hati Mummy dan Daddy........

Rindunyaaaaaaaaaaaaaa kat Ariq.. Rindunyaaaaaaaaaaaa kat Qila... Mcm manalah Daddy ye? Tentu dia lebih rindu... :(

~Mummy AqilaIzzara & AriqIsyraf~

0 ngomelan:

 

Dari hati turun ke blog ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Inspiração: Templates Ipietoon
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado)