Hari minggu yang kelam


Wakakakaka.. Tajuk gila loserrrrr.. Huhu..

Ada banyak nak cerita tp rasa nak berak le pulak... Otak takleh fokus ini macam.. Tapi nak jugak update blog sebab anak2 tgh tido ni.. Kang diorg bangun kang, aku kemana, laptop kemana..

Hermmm.. Semalam kan, masa drive aku teringat kat blog aku ni.. Teringat pada semua readers aku. Pasal ape yang aku boleh tulis utk diaog semua, alaa.. Konon macam nak hargai diorg lah.. :)

Sebab aku tahu, ramai antara readers aku yang jadi silent readers.. Termasuk bebudak kat tempat kerja aku.. Memang ramai baca blog aku ni.. Terus terang dulu mmg aku tak suka diorg baca blog aku ni, terutamanya, bekas org atas aku tapi skrg aku dah lebih open minded.. Takde salah rasanye diorg nak baca blog aku ni.. Blog aku ni bukan cite pasal ape sangat pun. Pasal anak2 aku je.. So, aku rasa takde apa pun nak diprivasikan kat sini.. Sebab ade dikalangan diorg tu, senasib dgn aku.. Suami keje jauuuuuuuuuuhhh nun di tgh lautan.. :)

Selain teman2 opis.. Yang paling banyak singgah kat blog aku ni tentunya seafares wives atau tunang atau gf.. Haaa.. Tu mmg aku tak nafikan.. Ade yg silent readers.. Ade yg open readers.. Ade yg tetiap hari mesti nak baca blog aku. Siap ngomel2 lagi kalau aku tak update blog..

Kadang2 aku risau kalau2 aku tak bukak blog ni sbb risau nanti readers aku tertunggu2 nape aku tak update blog.. Hahahaha..

Dan bila diorg takleh nak bukak blog aku ni aku lagi risau.. Ramai hantar private msg bagitau takleh nak bukak blog, haih.. Takleh tido aku dibuatnya..

Selain searafers wives, banyak jugak readers aku di kalangan ibu2 yang suka share kisah2 anak2 ni.. Banyaaaaaakkk sangat aku dapat parenting tips dr diorg.. Yelah, dah blog aku pun cerita pasal anak2 je..

Then, ade gak readers di kalangan students ipta/s.. Yang sukakan babies jadi readers aku.. Bila masuk blog2 diorg, alahaaaii.. Rasa tua gila diriku ini... Rasa rindu pulak zaman2 jd student dulu...

Selain semua di atas, ade gak readers aku dr kalangan fotopagers, yg dah ikut kisah aku sejak tahun 2004 lagi... Haaaaaa... Mereka lah readers yg paling setia... Ada yg pernah aku jumpa, ada yg tak pernah... Sape yg tau pasal fotopages aku tu tahule aku ni dulu hidup macam mana, ape yang aku suka buat dulu.. Memang jauh beza dgn aku yang skrg ni.. Eheksss..

So, setiap hari aku fikir, happykah diorg dgn ape yg aku tulis?? Bosan ke tak? Meluat ke tak?? Menunjuk sangat ke, over sangat ke..

Dan, adekah aku menulis kerana anak2 aku, ataupun sekadar utk tatapan readers aku?????????

Rasanya sampai bile aku akan terus menulis begini agaknye ye??

Sampai anak2 aku besar?

Sampai aku tua kerepot??

Sampai aku mati??

Ohye, kalau aku mati dalam waktu terdekat ni, agaknye macam manelah dgn blog ni ye?

Siapakah yang akan umumkan kepada semua readers aku bahawa aku sudah mati??

Errrrrrr...

Sape pula yang akan kahwin dgn Bi dan menjaga anak2 aku??

Arrk!.

Tiba jeghs..

~Mummy AqilaIzzara & AriqIsyraf~

0 ngomelan:

 

Dari hati turun ke blog ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Inspiração: Templates Ipietoon
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado)