Sangat comel


Gown ni aku beli utk Qila masa warehouse sales tu hari.. Brand classic pooh.. Qila skrg pakai size 3 tahun. Memang agak labuh, tapi aku mmg suka kalau Qila pakai gown labuh.. Nampak sweet..
Murah sgt.. RM35 aje.. Material dia pun aku rasa tahan lama. Cantik kan??

Taaaapppiii yg buat gown ni tambah sweet lagi ialah ini :
Datang sekali dgn gown utk doll just for free! Comel kan? Disebabkan Qila takde doll, so aku pakaikan gown kecik tu utk Moo Moo kesayangan Qila ni.. Ngam2 muat lak tu.. Suka Qila..

"Saaammaaaaaaaaa....." Dia jerit.. Heuheuheuheu..

Bukan Qila je excited. Aku dan Mama pun excited okay sbb baju kecik ni.. Hahahahahahaha..

Masa aku kecik mana ade semua ni. Jakun okay... Beruntung budak2 zaman skrg sbb fashion baju mereka sangat2 cantik..

Dah, nak sambung buat file meja.. :P

~Mummy AqilaIzzara & AriqIsyraf~

0 ngomelan:

 

Dari hati turun ke blog ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Inspiração: Templates Ipietoon
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado)