Ariq siang & malam..


Ni masa malam..
Ni pulak belah siangnye..

Dua video ekslusif Ariq.. Hahah poyo je...

Sekali lagi menunaikan permintaan Liana.. Aku up kan video ni. Latest video of Ariq...

Seee... Sebolehnya aku selalu tunaikan permintaan semua org.. Baik kan?? Sweet kan?? Huhuhu..

Ariq agak malas nak meniarap.. Sesekali je kalau dia rasa dia nak, dia akan meniarap.. Kalau aku pangku dia, dia akan depankan badan dia.. Dan kalau aku baringkan dia atas bantal yg tinggi, dia dah start angkat kepala & badan mcm nak duduk sgt dah...

Hamboiii.. Meniarap pun tak terer lagi ade hati nak duduk..

Ohye, Ariq juga dah pandai merajuk atau mencebik kalau aku marahkan dia. Dulu dia buat bodo je.. Skrg ni, kalau aku marah dia, mulalah dia cebikkan bibir dia tu.. Pastu merungut ntah ape2 sambil buat muka sedih.. Hahahaha..

Dah takbleh kena marah skrg eeeeeeeekkk... Aku bukan marah ape, dia kalau nak tido tanak isap susu atau netek.. Nak isap ninit jugak.. Tu yg aku marah tu.. Dia merungut pandang muka aku sambil cebik, tapi mulut menten isap ninit.. Huhuhu.. Tapi tak sempat capture video..

Dua video ni saje aku tayang kat sini supaya Bi cecepat balik... Skrg ni dia dijadualkan dia akan balik esok atau luasa pulak.. Asyikkkkkkkkkkkk postpone tarikh balik.. Pasni, kalau dia tak jadi balik jugak, aku bomb tanker dia tu.. Lantak ar..

Ariq!!!! Mummy sayang Ariq sangat2!!

Oppppss Qila pun.. :)

0 ngomelan:

 

Dari hati turun ke blog ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Inspiração: Templates Ipietoon
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado)