Mawi ke sawi?


Tadi aku tengok konsert gemilang AF version MAWI...

Hahahahahahahahahahahahah... Gelak dulu...

Tapi best gak duet dia dgn Diana Danielle tu ek?? Best suara diorg...

Tapi aku satu je aku nak bebel kat sini... Mawi oh Mawi... Kau ade suara yang sangat bagus... Aura kau kuat.. Ingat dulu masa memula kau memang AF3.. Eh betul ke 3??? Nama kau org julang2... Termasukle aku.. Memang gila betul aku kat kau masa tu...

Tapi sayang... Lepas je kau kahwin dengan poms hidung bengkok tu... Zaassssssss! Terus merosot, menjunam, terbenam ke dasar lautan...

Ni bukan aku cakap eh... Dah skrg ni ramai org kata Mawi dah miskin laaahh.. Dah tak fofular laaahhh.. Itu lah inilah... Tapi mmg betul ape.. Aura Mawi dah hilang.. Lesap...

Aku pun dah meluat kat dia....

Tulaaaahhh.. Sape suruh dia kewat sangat.. Kahwin lak dengan Ekin...

JIMAT konon.. Padehal bini kau dr ujung rambut sampai ujung kaki pakai GUCCI... Poms jimat kebenda....

Geli ketiak aku dengar statement Mawi! Buwekkkkkk...

1 ngomelan:

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) on August 21, 2010 at 11:25 AM said...

salam nak jemput join ga saya berkaitan cd

http://littlemummydaddy.blogspot.com/2010/07/littlemummydaddy-giveaway-contest.html

jemputla kalau sudi ye

 

Dari hati turun ke blog ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Inspiração: Templates Ipietoon
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado)