Malam ini...


Kejap lagi nak ke KLIA, hantar Bi....

Tak tahu nak rasa ape...

Sedih, takut, trauma dengan kerinduan atau tabah aje.. Buat biasa aje...

Cakap senang.. Kena kat batang hidung kau, entah2 lagi teruk...

Aku takpe.. Aku faham itu keje Bi.. Memang sejak dulu lago aku sudah faham...

Tapi aku paling kasihankan anak2 terutama A'qila... Selama 31 hari ni, 24hrs Daddy menjaganya.. Makan, minum, mandi, tidur semuanya dengan Daddy....... Tentu dia akan rasa kehilangan.........

Sedih nbila tengaok dia merengek bertanya Daddy..... Sedih sangat kau tau tak..... Tak tau nak jawap apa....

Tak lama lagi puasa... Tak lama lagi jugak nak berhari raya.......

Tiada tangan suami tercinta untuk aku kucup di pagi raya............... :(

0 ngomelan:

 

Dari hati turun ke blog ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Inspiração: Templates Ipietoon
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado)