Ariqqqqqqqqq!!!!!!


Cuba perhatikan rambut spike Ariq tu............
Hahahahahahaha... Dah gonjeng ye tuan2 dan puan2!!!!~

Semua ni salah aku... Silap aku yg buat keje terburu2 ikut hawa napsu.. ;P

Huhuhu...

Semalam, masa baru je sampai rumah aku tgk muka leher Ariq penuh dgn ruam... Merahhhhh.. Sakit ati aku tgk.. Lately ni sangat panas, so Ariq berpeluh dan terkena ruam.. So, aku tanpa fikir panjang aku amik mesin potong rambut Bi tu, terus tarah rambut Ariq!!!!

TETAAAPIII... Baru tarah tak sampai 1 minit, battery kong le pulak.. Ok fine, aku yg poyo ni terus dgn konfidens nya gi amik battery nak gantilah kononnya... Huhuhu.. Sekali tgk, mesin tu kena pakai charger utk charge battery nyehhhhhhhhhh!!!!!!! Mana aku taaaaaaaaaaaaauuuuuuu....

Pucaaattt..

Aku tatau mana Bi letak charger tu. Dah puas selongkar satu rumah tp tak jumpa... Huwaaaaaaaaaa... Takkan nak biar rambut Ariq macam tuh???!
Alololooooo... Syiannye anak Mummy ni, hilang macho! Cis...

Last2, aku ajak adik aku gi kedai rambut kat area umah aku ni, kasi botak kepala Ariq.. Haaaaaaaaa... Nasib baik bukak lagi. Aku last customer... Ariq sgt behaved.. Dia mamai nak tido masa shave kepala dia tu.. Habis je shave, terus lenaaaaaaaaaaaaa.....
Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...... Imej terbaru Ariq.. Nguahahaha..

Kasi tgk kepala dulu, bagi saspen.. Huhuhu...

Sian Bi.. Aku ingat nak tunggu dia balik baru nak botakkan Ariq. At least dia ade jumpa anak dia versi berambut.

Tapi sbb aku yg sengal serta tak pikir panjang ni, tak dpt Bi nak tgk anak dia dgn rambut. Dah motak dah aku kerjakan...

Jap2 lagi aku up gambar Ariq ye.. Sabaaaaaaaaaaaaauuu... Huhuhu...

~Mummy AqilaIzzara & AriqIsyraf~

0 ngomelan:

 

Dari hati turun ke blog ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Inspiração: Templates Ipietoon
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado)